Vilkår og priser

Undervisning uden betaling

• Alle børn med bopæl i Københavns kommune i 0. – 5. klasse i alle sprog vi tilbyder.

• Børn med bopæl i Københavns kommune i 6. – 9. klasse i alle EU-EØS-sprog (Statsborgere i EU-EØS-lande*, samt Grønland og Færøerne).

*EU-EØS-statsborgere er statsborgere fra Belgien, Bulgarien, Cypern (kun det græsk-cypriotiske område), Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Island, Liechtenstein, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Nederlandene, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Schweiz, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig.

Undervisning med betaling

• Børn med bopæl i Københavns kommune i 6. – 9. klasse i ikke EU-EØS-sprog.

Prisen for skoleåret 2023/24 er kr. 2.029,00 pr. barn pr. skoleår. Hvis flere søskende deltager mod betaling er prisen kr. 1520,00 pr. barn pr. skoleår.